KOI TO GO

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 603 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Koi To Go. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 22:05 Snel bezorgd en een lekkere pokebowl
12 jun 2026 om 21:20 Pokebowl met sla? Is dit serieus een ingrediënt? Pokebowl Supermarkt schuin tegenover smaakt beter en is goedkoper. Veel rijst erg weinig groenten. Sorry
6 jun 2026 om 20:07 gerechten goed verpakt en warm aangekomen.
31 mei 2026 om 21:06 heel erg lekker en die was heel netjes in gepakt
24 mei 2026 om 8:24 Het eten smaakte heerlijk. Toch niet helemaal tevreden. In de grote pokebowl zat evenveel als in de kleine pokebowl, maar je betaalt er 5 euro meer voor. Dat is niet netjes.
22 mei 2026 om 20:00 smaakte heel goed; netjes verpakt en op tijd bezorgd ;)
12 mei 2026 om 23:07 De poke bowl is erg lekker alleen is formaat (groot) niet heel erg groot, vond het nogal weinig.
9 mei 2026 om 19:52 Goed bevallen, goed eten!
8 mei 2026 om 23:05 Super lekker eten!
6 mei 2026 om 19:00 helaas zaten de pokebowls maar half vol.we hadden ook extra zalm besteld,maar naar onze mening niet gekregen.De Japanse mayonaise was nergens te bekennen, dus die hebben we zelf er maar op gedaan.Ook zat er geen Gember en Wasabi bij.Helaas teleurstellend
2 mei 2026 om 16:29 was heerlijk, op tijd bezorgd
2 mei 2026 om 10:48 Was weer erg lekker